تاريخ : جمعه 5 خرداد 1391برچسب:آرکانزاس, آمریکا, بزرگترین, شاخ گاو, گاسویل, گاو, | 13:43 | نویسنده : محمد رمضانی

 

بزرگ‌ترین شاخ گاو جهان

 

بزرگترین شاخ گاو در جهان با محیط ۹۵٫۲۵ سانتی متر متعلق به یک گاو واتوسی آفریقایی به نام لارچ ( lurch ) بود که توسط جینیس ولف ( Janice Wolf ) آمریکایی در گاسویل ( Gassville ) ایالت آرکانزاس ( Arkansas ) نگهداری می شد.

 

 

متاسفانه این گاو در ۳ می ۲۰۱۰ ساعت ۳ بعدازظهر به دلیل سرطان در یکی از شاخ هایش در گذشت.بدن کامل وی به روش تاکسیدرمی نگهداری می شود.

 



 

پرشیب‌ترین ترن هوایی فولادی جهان

پرشیب ترین ترن هوایی جهان با نام تاکابیشا ( Takabisha ) در پارک تفریحی کوهستانی فوجی کیو ( aka Fuji-Q Highland Amusement Park ) در شهر فوجی یوشیدا ( Fuji Yoshida ) ژاپن در ۸ ژولای ۲۰۱۱ پرده برداری شد.

 



ادامه مطلب

 

کوچک‌ترین کمر یک فرد زنده

خانم کتی یونگ ( Cathie Jung ) زاده ۱۹۳۷ آمریکا با بلندای ۱٫۷۲ متر و دور کمری ۳۸٫۱ سانتی متر که ۱۵ بار اندازه گیری شده است هم اکنون دارنده باریک ترین کمر در جهان می باشد.



ادامه مطلب

 

کوچک‏ترین گربه جهان

مستر پیبلس (Mr. Peebles ) کوچکترین گربه جهان است.که موسسه رکوردهای جهانی گینس نیز این گربه را به عنوان کوچکترین گربه جهان با ۲ سال سن،یک کیلوگرم وزن و ۱۵ سانتی متر بلندا پذیرفته است. این گربه به طور کامل در یک لیوان ۲۰۰ میلی گرمی جا میشود.مستر پیبلس کوچک که حالا یک ستاره شده در گذشته زندگی بدی داشته و صاحب قبلی اش او را دوست نداشته چون که خیلی کوچک بوده.

 



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 4 خرداد 1391برچسب:بزرگترین استخر شنای دنیا در شیلی +تصاویر , | 13:28 | نویسنده : محمد رمضانی

بزرگترین استخر شنای دنیا در شیلی

در کنار اقیانوس زیبای آرام در کشور شیلی یک استخر بزرگ وجود دارد که لقب "بزرگترین استخر دنیا" را به خود گرفته است.عمق این استخر در برخی نقاط به حدی است که به راحتی قایق موتوری می تواند در آب شناور شود.



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 4 خرداد 1391برچسب:جـالـب‌تـريـن پـل جهـان را ببينيـد !!!, | 13:24 | نویسنده : محمد رمضانی

جـالـب‌تـريـن پـل جهـان را ببينيـد !!!

شايد بتوان گفت جالب‌ترين پل جهان توسط معماران NL برای اتصال هنگ کنگ به سرزمین اصلی چین طراحی شده است.



ادامه مطلب

  
پیش از جنگ جهاني دوّم و در طول آن، نیروی دریایی آمریکا دست به آزمایش‌هايي برای نامرئی کردن کشتی‌ها و هواپیماها زد. 

(در سال 2010 نيز ارتش بريتانيا به آزمايش مشابهي دست زد كه مستند آن از صداي امريكا پخش شد).
این نامرئی کردن بايد به گونه‌ای باشد که رادارها دیگر قادر به ردیابی این وسایل نبوده و حتّي با چشم غيرمسلّح هم نتوان آنها را ديد.
به این منظور کل جرم وسیله مورد نظر باید به طور كامل وارد بعد دیگری از زمان-فضا می شود تا جرم آن قابل ردیابی و بمباران شدن نباشد.
در نتيجه زير نظر بزرگترین فیزیکدانان قرن از جمله «نیکلاس تسلا» و «جان ون نیومن» این پروژه در مساحتی بیش از ۵۰ هکتار در کنار بندر فیلادلفیا شروع به کار کرد.



ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 3 خرداد 1391برچسب:عجیییییب ترین!!!!!!!!,, | 13:6 | نویسنده : محمد رمضانی

 عجییییییب تریییین عقاااااب!!!!!!!!!!!!